måndag 16 juli 2012

Därför måste vi stoppa den muslimska invandringen

 Det här inlägget önskar jag att jag inte behövde skriva. Jag gör det som ett sista försök att visa, för de till självutplåning goda, att vi måste stoppa den muslimska invandringen till Sverige.

Ja, jag erkänner; Jag är rädd för islam och det är jag stolt över. Vore jag inte rädd för islam skulle jag skämmas. Rädsla för islam är en frisk rädsla för en verklig fara. Det är inte en fobi. Varför är jag då rädd för islam?

1 - I muslimska länder har man sharia-lagar. Dessa lagar kräver att man stenar otrogna kvinnor till döds medan en folkhop bevittnar skådespelet och skrikande prisar sin "barmhärtige" gud.

Räcker inte det? 

2 - Utan islam skulle ingen folkmassa jubla över mördandet. Utan islam skulle inga unga män spränga sig själva och andra till döds och tro att de kommer till paradiset som belöning.

3 - Islam gör något med människors sinnen som skrämmer mig fruktansvärt mycket. Jag går så långt att jag liknar det vid hjärntvätt. Man slutar tänka själv. Man följer slaviskt den heliga koranen.

Räcker inte det?

4 - Se då på en film som är tagen av muslimerna själva, medan de skipar sin "goda" rättvisa. Kanske för att ingjuta skräck och fasa hos oss i väst. Rädsla är vad muslimerna ser som som "respekt". (Det finns vissa som tror att islam kan moderniseras, men då är man ingen riktig muslim, enligt de rättrogna.) En kvinna skjuts ihjäl inför publik, av sin make, som är talibanledare. Filmen har åldersgräns. Ja, så hemsk är verkligheten i muslimska länder. Var annars kan detta ske? Mord sker, men då är det inte ett lagligt folknöje att bevittna. Se dessa filmer bara om du är stark!


Räcker inte det? Nästa film är värre, mycket värre. Du ser den på egen risk. Känsliga bör inte se den.

Nu citerar jag Sapere Aude:
"Men vad som inte alls tycks ha uppmärksammats i Sverige är när en man som hade avfallit från islam till kristendomen fick halsen avskuren så grundligt att huvudet skildes från kroppen. Han blev slaktad helt enkelt. Detta ska ha skett i Tunisien. Här är den ännu hemskare filmen som dokumenterar detta avskyvärda brott, vilket utförs under utslungandet av islamistiska eder (Jag varnar känsliga tittare igen och denna gång med ännu större emfas; detta är nog bland det värsta jag sett):"


Vi måste stoppa den muslimska invandringen till Sverige. För våra barnbarns skull.

41 kommentarer:

Unknown sa...

Om jag skall vara helt ärlig vet jag inte vad som är mest skrämmande, Islam eller dom, politiker, journalister, samhällsdebattörer som skriker islamofobi så snart man visar på isalms rätta ansikte

feminix sa...

Ja vad är mest skrämmande, det är frågan. Islam är för mig en otäck hjärntvätt som går in i människor psyke och förvandlar dem.

Anonym sa...

Muslimerna måste UT ur Sverige. Jag är själv andra generations invandrare från Asien, och anpassning till svenska samhället har alltid varit självklart för oss! Men det som händer här i Sverige och övriga Europa är ohållbart. Jag mår SÅ dåligt pga muslimerna, araberna, deras aggression. I taxin, kiosken, spärren - man möter aggressionen hela, hela tiden.

Anonym sa...

Om Tony Malmqvist och andra tog sig tid att studera Islam så skulle dem kanske ändra sitt sätt att tänka.

Anonym sa...

Först förbjuds skolavslutningar i kyrkan, sedan förbjuds nationalsången på nationaldagen, där efter inte nog med det så förbjuder man nu svenska flaggor i skolan och kläder med sverigetryck eller sverigemålade kläder. Jag är från Irak, och flydde därifrån för att slippa den islamistiska politiken som fördes. Men skrämmande nog så kommer den nu till sverige mer och mer och detta skrämmer livet av mig, att något som utsatte min familj och mördat många av mina vänner, förföljer mig nu till Sverige. Snälla få slut på detta! Låt inte sverige börja med böneutropp etc det blir bara värre och värre och börjar mer likna landet jag flydde ifrån.

Anonym sa...

jag tycker att om dom kallar oss vitlökar,svenne,finne,vitisar så jag hajar inte varför dom brusar upp när man säger blatte.Dags att vakna sverige jag e trött på dubbel moralen och titta på finland,dom vågar säga nej till invandring och andra bekymmer

Anonym sa...

Vart är Sverige påväg? För mig känns det verkligen som att utvecklingen går baklänges! Vi blir sämre i skolan, vår kriminalitet ökar, lönerna sänks, arbetslösheten stigen, pensionerna sänks, vården får sämre kvalitet etc.

Rätta mig om jag har fel, men jag ser ett tydligt samband med denna utveckling och ökningen av flyktinginvandring. Inte nog med att en stor andel av dessa flyktingar är muslimer och därmed sätter sin prägel på ett mer och mer muslimskt svenskt samhälle hela tiden. Vi går mot ett samhälle som blir mer och mer muslimskt troende, detta i kombination med att svenska kristna blir mer o mer ateistiska. slutsatsen av det blir att den muslimska påverkan får ännu större effekt.
Och jag som vill se en utveckling som går från religionerna mot ett mer ateistiskt samhälle. Och verkligen inte mot ett muslimskt samhälle! Det finns en anledning till att vi inte har så mycket väpnade konflikter här, och det är för att vi är så ateistiska. Vi tror på vetenskapen och inte nån jävla religion. Religioner förstör mer än de bygger.

Nyligen berättade centerpartiet att de vill ha fri invandring! Tydligen har de sagt att vi har plats till 70 miljoner människor här i Sverige, så det finns gått om plats för flyktingar. Vad i hela friden tänker idioterna med!! Vill de kollapsa hela den Svenska ekonomin?

För att en ekonomi ska gå framåt, få ökat välstånd och vara konkurrenskraftigt gentemot andra länder så är det viktigt att den tekniska utvecklingen i landet går framåt hela tiden, samt att befolkningen blir mer utbildade hela tiden. Om vi tar in en massa lågutbildade flyktingar, så kommer den totala utbildningsnivån i Sverige att sjunka radikalt gentemot grannländerna. För att vi ska vara konkurrenskraftiga på en sådan marknad måste vi sänka våra löner radikalt tills vi når en nivå där lönerna motsvarar utbildningsnivån. Annars kommer ingen ha något jobb. Detta vill säga ifall alla flyktingar de ska in på arbetsmarkanden och inte leva på bidrag.

Slutsatsen av detta är att det håller inte att vi tar in flyktingar hit. Vårt Svenska samhälle och vår ekonomi kommer gå mot en stark försämring om vi fortsätter!
Jag är för att hjälpa andra människor och jag värnar om mänskliga rättigheter och att alla ska ha det bra. Men vi kan inte hjälpa dem genom att ta hit dem. Vi måste hjälpa dem på plats! Och vi kan inte hjälpa dem på plats om vi har ett hemland som själv är i kaos. Regel nr ett i nödsituationer är: Hjälp dig själv o se till att du har kontroll innan du börjar hjälpa andra. Ska vi hjälpa andra så måste vi själva ha en trygg hemmastad!


En annan sak som också blivit helt för het på gröten är debatten om att allt kopplas till rasism. Nyligen bestämde Amerikanska Disney att klippa bort stereotypa figurer ur kalle anka på julafton. Innan så har det varit fazers kinagubbe på kinapuffpåsarna, och innan dess nogger black. Jag tycker hela den debatten har gått överstyr, allt är rasistiskt numera. Man får inte säga eller göra någonting som (om man har god fantasi) kan uppfattas som hån mot andra folkgruppen, för då blir man stämplad som rasist direkt. Jag tycker debatten är så fjantig. Bara för att några enstaka bryr sig om någon fjantig lite sak, så måste man ta bort eller förbjuda det! Tydligen har det varit tal om att förbjuda tintin, bara för att det finns några stereotypa figurer i dessa serier. Fjanteri!!! Man blir arg!!
Så jag uppmanar härmed alla (majoriteten) som jag vet känner som jag att göra din röst hörd istället för att vara likgiltig inför Sveriges bakåtutveckling. Vi kan inte låta dessa enstaka röster som förstör vårt samhälle vara de enda röster som hörs. För då blir det deras Sverige vi bygger upp. Och då kommer jag fly Sverige tillsammans med väldigt många andra Svenskar. Kvar blir de invandrade muslimerna som då får fritt spelrum att göra Sverige muslimskt. Lite överdrivet det sista kanske men det är i den riktningen vi är på väg. Och om utvecklingen inte vänder så kommer det garanterat att hända någon gång i framtiden! Och där ska vår barn leva!! :(

Anonym sa...

I dag satte jag mig i en vagn på pendeltåget som vanligt på väg hem efter kom några färgade män och satte sig i närheten av mig. De var mycket agressiva och jag är nu en helt oansenlig medelålders kvinna utan den minsta provokation så det var konstigt att de var så otrevliga. Men det räcker tydligen med att visa mitt ljusa hår som är kort för att provocera. Jag skulle läsa min bok under resan men flyttade till en annan vagn mannen blockerade passagen med sina ben och jag slog mitt knä det gjorde fortfarande ont långt därefter. Sedan tog jag inte bussen för i mitt bostads område finns till min förvåning bor jätte mycket färgade invandrare så jag var rädd att de skulle sitta på bussen de också. Jag brukar inte bry mig så mycket om dessa människor men idag känner jag för att flytta till en annan plats i sverige så otrevligt som det blivit i stockholm. Jag funderar ibland att byta land. Det är ofta jag blivit störd på pendeln men idag kändes det så ledsamt för det finns ingen samhörighetskänsla längre i sverige och jag kan säga att jag har en del att jämföra med då jag är 50 år. Vad jag önskar att det vore som när jag var liten eller tonåring med ett lugnt stockholm som var trevligt. Men nu mår man så dåligt att det är inte klokt att man ska behöva få såna fjantiga problem med folk som inte har den minsta anknytning till europa ens, jag vill tillägga att jag skulle vilja resa till afrika men deras beteende här är inte trevligt i många fall. Jag blev kallad kärring av två afrikaner när jag frågade varför de glodde så på mig. Jag hoppas att jag kan flytta ifrån mitt hemland sverige för att få känna mig respekterad en dag. Det är viktigt när man blir gammal, och det kommer nog att fortsätta så här med denna absurda invandring som bara skapar kaos. Det är mycket tragiskt att mina gammelmormor- gammelmorfar och alla mina förfäder som kommer från sverige ska se sina barnbarnsbarnbarn lida socialt av denna sjuka situation som råder i sverige och det mest tragiska för mig personligen är att jag flyttade hem till sverige efter en längre vistelse utomlands dock i europa, vad lärde jag mig utomlands? en hel del kan jag säga men hade jag vetat att sverige nu är ett land för invandrare, verkar det som, och helt förstört så skulle jag alldrig flyttat hem. Jag var mer respekterad utomlands än vad jag är här hemma och ska nu förödmjukas av invandrare, men ingen vågar göra något drastiskt utan det blir mest skitsnack. Jag skulle bara hälsa detta- besviken på sverige. Naturligtvis bort med muslimerna men inte bara de.....

Anonym sa...

jag håller med eran kommentarer, tycker oxå att sverige är på väg på fel håll. men en annan sak som jag vill till lägga att en trebarnsmamma som kommer till sverige få ut ungefär 32 tusen och att dom får liksom tacka nej till jobb och behålla bidragen. tycker att de är så himla fel allså. en svensk ungdom som har slutat gymnasiet och kan knappas inte flytta hemifrån när man måste först å främsta vara med i arbetsförmedligen under 3 månader för att kunna få sitt aktivitetstörd de är ju inte så mkt man får. till å med att invandrare som kommer får gratis körkot. tycker att allt går i styr. sen att man har vräkt ut svenskor från sinna hem för att ge hem till invandrare så att dom har nånstans att bo. fy fan allså. och tycker oxå synd om dom äldre som har byggt samhället i sverige. ut med invandringen.

Anonym sa...

Verkligheten är som den är.

Anonym sa...

Idag kunde vi höra på TV att ett nyhetsankare inte får bära huvudduk då de ska vara neutrala. Enorma protester givetvis och det mest troliga är att man kommer fram till att det är religiös diskriminering. Om ett par år är teven full av schalbärare, om 10 år burka etc. Kraven från muslimerna blir hårdare och starkar för var dag, årligen tar vi emot uppemot 100 tusen nya, vi är snart i minoritet och det har vi tokvänstern att tacka för, oavsett om de tillhör högern eller kommunisterna. Det är fint att vara islamvänlig och fult att inte vara det i vårt snälla samhälle.

Anonym sa...

Jag åkte ut till Ikéa i Skärholmen idag, nästan alltid är man ensam svensk på röda linjen dit ut. På bussen senare var det två schalbärare med tvillingvagn,senare på Ikéa var en familj med tre ungar som rände runt och hon med magen i vädret, de köpte två spjälsängar. Ett sätt att försörja sig är att skaffa många barn, då slipper man jobba, ja, kanske med något svart så man slipper bidra. Jag låter hemsk men börjar tröttna på hyckleriet. De blir fler och fler och det snabbt.

Anonym sa...

Fruktansvärt hemskt att läsa alla dessa inlägg, vart är landet på väg och hur kan och varför vill regering och riksdag medvetet utplåna allt det som är Svenskt ??
Landsförrädare kallar jag dom alla utom ett parti då förstås (SD) som är det enda vettiga i detta land idag. Det frågar man sig hela tiden, vad är meningen med allt detta vansinne till massinvandring ??
De kallas de nya Svenskarna, invandrarna, vi ska tydligen bytas ut, hela den Svenska befolkningen som bott här sen tidernas begynnelse.
VAKNA SVENSKA FOLK, det är dags nu att åka till Stockholm och slänga ut förrädarna i riksdag och regering som håller på att lägga hela landet i total kaos och spillror.
RÖSTA SD 2014 det kommer att vara ett ödesval, det är sista chansen att rädda Sverige sen är det kört för landet.

feminix sa...

Håller med! SD är mitt enda hopp!

Elly sa...

Det sägs att man ska ta seden dit man kommer, vilket muslimer inte tar någon som helst hänsyn till. Gillar de varken svenska lagar, oss eller traditioner så kan de packa sina väskor och snällt utan några omständigheter åka tillbaka dit de kom ifrån. Jag har inte något emot de som sköter sig, men kommer de till vårt Sverige och vill ändra på våra lagar och traditioner till sin fördel - ja, då protesterar jag!

Jag hörde (rätta mig om jag har fel) att runt 42% av Malmös invånare är muslimer. Brott och kriminalitet har ökat drastiskt i Malmö och runtom i Sverige. Likadant i Stockholm. Sverige har flest våldtäkter i Europa och runt 90% sägs genomföras av muslimer. De kommer alltså hut och tror att de kan beté sig hur som helst.

Vi svenskar måste resa oss upp och protestera. Så länge vi sitter på vår bakdel kommer ingen förändring att ske. Vi måste ut. Skapa events, rasa och göra oss sedda och hörda. Vi måste kämpa nu för att behålla vårt Sverige.

Anonym sa...

Hej på er alla! Sverige har redan förlorat helt sen ett tag sedan! Ni kan inte kämpa mot muslimer
och islam... Krig sker! Det kommer!
Vi blir bara handfallnar...

Anonym sa...

Skicka muslimer till koncentrations läger så kan dom göra tvålar av dom och orientaliska lampskärmar av deras hud,tänk vad fint dom skulle lysa i folks fönster om kvällarna

Anonym sa...

Sverige är på väg ner i botten med all invandring. Svenska folket borde snart vakna. Miljard efter miljard läggs på Invandring Men se hur det är idag Det finns inte pengar till fungerande Sjukvård,Skolan är helt kaos,den som arbetat hela sitt liv får dålig pension,äldrevården är under all kritik, m.m. Men alla Invandrare har fri Läkarvård fri Tanvård,Gratis busskort Ja man skulle kunna räkna upp hur mycket som Hellst av förmåner som vi skattebetalare får stå för. Vi kommer att bli rena rama U landet om detta får fortsätta. Har zigenare som grannar som lever rövare utan dess like De anpassar sig då inte Utan tycker väll att det får vi Svenskar anpassa oss efter deras livsstil.. Jag säger bara fy fan för dessa Politiker som tycker det är så klämmigt med blandade folkgrupper För skälva bor de långt ifrån dessa och ser inte verkligheten.. Rösta på SD så slipper vi kanske se Sverige gå under helt och snart bli Som Invandrare i vårt eget land.

Anonym sa...

Alla svarta eller bruna människor skall UT NU UR SVERIGE ANNAR BLIR DET FÖRSENT ALDRIG MER NÅGON SVART MÄNNISKA PÅ SVERIGES MARK DEN SKALL UT MED EN GÅNG. JÄKLA POLITIKER DOM KAN MED FLYTTA UT DÜ DOM SOM TZCKER ATT SVARTA MÄNNISKOR FÜR GÜR FRIA I SVERIGE SKICKA HEM DOM NU FÖR HELVETE.

Kristian sa...

Något måste göras nu, några måste bort fr scenen, börja med Tobias Billqvist och migr.verkets chefer som ytterst ansvariga för den katastrofala våldföringen/destrueringen av våra kommuner, medborgare och ekonomin.
Politiskt sett behövs ett underverk men det kommer inte att ske, andra måste ta tag i detta, städa men låt de som vill anpassa sig och är seriösa få vara ifred, det finns massor av goda försvenskade invandrare som håller med oss, man måste kunna göra skillnad, men stoppa all vidare invandring nu och spräng migr.verket åt helvete!!!

Anonym sa...

Islam måste motarbetas och bekämpas med alla till buds stående medel.

Anonym sa...

Allting från Irak och det hållet är livsfarligt. Från min personliga synvinkel så tycker jag att, folk från Irak är inte mer än massmördande, sjukdoms spridande Psykopater och jag menar mest muslimer. Fågel influensan började nånstans i Irak, men kunde det stanna där? Nope. Och sen om nån Irak eller Muslim missuppfattatr nånting man säger, så dem tror man har vanhedrat deras så kallade heder så tar dem till våld. Dem är fega också, för stötter man på en ensam Irak eller muslim då är dem rädda, men då hämtar dem sina kompisar och blir jätte modiga helt plötsligt. För många år sen så blev min bästa kompis, storasyster våldtagen, pågrund av ett så kallat manlighets test. Som dem måste genomgå för att visa att dem är en man. Dem har ingen heder och dem tar sakta men säkert död på våran kultur och land. Speciellt (kommer inte ihåg vad dem kallar sig) men dem får sin fru å trycka ut 1 unge per år. Det enda jag ser fram emot när jag dör av hög ålder, är å få slippa se irakier och muslimer döda mitt land. P.S för eller senare så släpper vi in fel invandrare som är 1 självmords bombare. Hej då allihopa.

Anonym sa...

Lägg ner allt skit !
Raister flytta från Värmland och försvinn från länet.
Vi behöver inte idioter eller sjuka människor.
Själ är jag från Bangladesh och bor i Karlstad och hatar rasister.
Alla måste stå bakom och utrota dessa sjuka idioter och deras ideer och åsikter.
Svenskar är ett gnällfolk och bör sluta gnälla på allt.

Med vänliga hälsningar

Mona Åsander Murfin

Karlstad

Anonym sa...

Islam ut ur Sverige.

MVH

Från en första generations invandrare.

Anonym sa...

Sverige är naivt!!
Många svenskar reser runt om i världen till fina semesterorter. De förstår inte hur tufft och hårt det är när det blir för blandat med kulturer och grupper. Vi har inte den vanan, som tex usa.
Vi kommer att få stora problem om 10-20-30 år.
Jag är svensk, och glad att jag växt upp här och mina farfäder före mig. Idag känner jag oro. Rädd för vissa grupper.
VI kan inte ha fri invandring. Det kan inte vara så att vi tar mer 2 ggr dubbelt mot finland och danmark tex. Det måste fördelas i EU.
Sverige är för präktigt och naivt. Och på så sätt inte så smart. Vakna upp!
Jag har själv ingen permanent bostad trots att jag levt här hela mitt liv då det blivit så extremt dyrt i sthlm. Det är inte ok med hög arbetslös och att vi inte tar hand om våra gamla. <När jag åker tunnelbana är jag ibland nästan ensam svensk-ljus i vagnen, mycket har hänt på några få år. Jag tror att risken är att många svenskar kommer lämna sverige om de kan. För jobb b la.
Känner flera svenska medelålders par och pensionärspar som har det gott ställt men ändå väljer att lämna pga att de inte tycker det är okej att betala miljoner för en bostad i sthlm eller längre känner att det inte är samma Sverige. Sorgligt. Ska vi flytta och invandrare ta över Sverige. Jag vill inte ha moskéer där jag bor faktiskt. Har flera vänner som inte är från sverige, så jag är inte racist, nej! Träffar på många bra "icke svenskar" via jobb, så det är inte det.
Om jag tex flyttar till usa eller annat land kan inte jag förvänta mig att få hjälp och bidrag. Jag behöver kunna språket och ta mig an kulturen, sätter och reglerna i det landet.
En amerikan får troligen ett jobb före mig om vi är på samma kunskapsnivå. Det tar många herrans åratal att kunna bli medborgare och är ingen lätt process. Varför ska Sverige inte skydda sig och tänka till en smula!?!

Anonym sa...

Mycket som händer påverkar attityder och stämningar.
Det är inte samma typ av invandring som på 60-talet. Tror inte sverige har resurser och förstår allt vad det innebär.
Ska vi ta in så många i detta lilla land, är skillnad på usa som är stort och har vanan med olika ursprung nationaliteter från början landet grundades. Vi har inte vanan, det kommer bli problem.
Men vi tror att vi måste vara så generösa och goda för att vi haft det så bra, vi är NAIVA. Det är hårt där ute.
Det nya sverige. De kan inte förvänta sig att vi ska anamma allt det. Förändringar tar tid, lång tid. Men rädsla är att det går för fort...

Anonym sa...

Det är sådana som swedenman som kommer få det här landet att brinna.

Anonym sa...

Kan bara hålla med dom flesta att det har gått för långt med invandringen särskilt av muslimer som har en hel annan kultur!

De invandrare som kommit de senaste åren verkar inte alls tacksamma mot det svenska samhället eller oss svenskar överhuvudtaget!

Utan det känns som om de ser ner på oss och vill inte ta seden dit man kommer och verkligen försöker lära sig det nya språket och sederna.

Nej det är vi svenskae som skall stryka på foten och ta hänsyn och ösa ut alla våra pengar på dessa människor som kräver att få all hjälp och ekonomiskt stöd som vi infödda inte får, inte konstigt att det blir motsättningar för vi är så flata och vågar inte säga nåt...för då är man rasist.

Men den omvända rasismen från deras sida är helt ok tydligen.

Är rädd för att det kommer att gå för långt och det spårar ur med extrema extremister på båda sidor som vår underbara regering skapat.

De har sitt på det torra ekonomiskt behöver inte jaga arbete för att betala sitt uppehälle.....

Stoffe

Anonym sa...

Svenskar är en utdöende folk, Vi muslimer blir bara fler och fler. Allah Akbar!!!!!!

Anonym sa...

Varför kommer alla muslimer hit om de inte trivs här?
Verkar som om de flesta muslimer i sverige inte trivs här, varför komma hit om man nu avskyr väst världen?
Känns som mycket hyckleri och det är fritt att åka tillbaka.
Alla komentarer som muslimer/invandrare gör som beskriver deras avsky för detta landet och dess invånare, gör att det blir ännu mera rasism och hat mellan dessa grupper.
Men det är väl det dom vill ha ras krig eller religions krig igen!!! Tydligen.....

Anonym sa...

Bara ut med fucking Araber.polen.rumänen.zigenare.somaler. afghaner och kines afghaner.
Så lovar jag att Sverige blir lika fint och rent som det var en gång i tiden men sluta snacka skit om muslimer att många idioter. Begår värsta brott. Är inte muslimer de e är idioter som bara vill förstöra muslimska religionen
Finns inte bättren sverige jag e själv kurd.
Ja önska att alla elever skulle bära svenska flaga på sina kläder att smutsa ner sverige e som att förstöra sin heder. Att lura staten är som att sälja sin familj .
Så lätt är det Sverige=Hjärtat

Anonym sa...

RÖSTA PÅ SD 2018 SMÄLLER DET!!! SD MÅSTE VINNA FÖR ATT VI SKA BEHÅLLA VÅRT SVERIGE

SD RÖSTARE O SVENSK sa...

SVENSKA SVENSKAR KOMMER FÅ NOG AV MASS INVANDRING I SVERIGE O LÖGNER I TV O RADIO O MEDIA O VAKNA UPP O NÄSTA VAL DÅ KOMMER SD FÅ ÖVER 100% I VALET I RIKS DAN O KOMMUN VAD SKA DEM DUMMA SVENSK FIENDERNA I MEDIA O TIDNINGARNA O RADION SÄGA DÅ?

dunderhake 8 sa...

senaste dådet av islamister och IS som utfördes i Paris 13/11 2015 visar att Europa har tappat kontrollen över muslimerna.
Denna typ av skoningslös framfart kan bara hävas med samma skoningslösa åtgärd: skicka tillbaka SAMTLIGA muslimer till deras ursprungliga länder som Iran, Irak, Turkiet, Kosovo, Pakistan, Afghanistan med mera.
Oavsett om dom är oskyldiga eller ej.
De som är oskyldiga får sedan ta hand om de som försatt dom i en sämre situation. Jag håller med bloggaren, islam är en religion som inte hör till i ett modernt samhälle.
Vem kan se ifall en muslim är fredlig eller har fanatiska tankar och terroristiskt uppsåt? Vem kan se ifall personen i en Niqab eller Burqa är man eller kvinna? Terrorist eller inte terrorist?
Enda lösningen på en rutten tand är att dra ut den.. samma med islam och muslimer.
Nu står vi i ett samhälle som varit säkert och tryggt men som blir mer och mer otryggt på grund av vår s.k. flykting/invandringspolitik.
Det är skit med politiker, dom drabbas inte av samhällets olyckor.

Anonym sa...

Jag har av nyhetsintresse börjat studera läran i Islam. Koranen är ett dekret från en krigsherre till sina soldater. Själv har jag inte hittat något annat än hat i denna religion. Intressant är det dock av en ren historisk synvinkel. Jag kommer läsa mer, men tro på den här skiten. Aldrig.

Unknown sa...

Lite Fakta om islam: "The domination of Islam has 5 stages. One is ‘spreading moderate Islam’ to deceive the nations into accepting Islam as peaceful. The second is silencing those revealing the truth about Islam. The third is creating tolerance for Moslem laws and introducing it into Kuffar societies. The fourth stage is to infiltrate the Kuffar governments, educational and judicial systems. The last stage 5 is to create division amongst the non-believers and then create widespread terror in order to take control."

Anonym sa...

Detta är helt klart det dummaste jag har läst. Seriöst?!? En religion har ingenting med enskilda personers handlingar och grupper som ISIS som gör hemska saker mot andra. SNÄLLA läs på innan du skriver och dra inte alla över en kant. Acceptera att Sverige är ett mångkulturellt land och sluta hata personer som tillhör islam då det säger sååå mycket mer om er än vad det gör om dem. Lägg ner!

Anonym sa...

Islam är inte bara en religion det är en totalitär ideologi som styr det mesta inom ett samhälle lagd under islam. Du kan konvertera och bli muslim oavsett nationalitet.
Lätt att konvertera men svårt att lämna då risken är stor att du får offra ditt liv.
De flesta muslimer dödar inte en fluga och önskar inte att spränga sig själva och döda andra oskyldiga individer för att komma till paradiset. Men säg om du fick en karamellpåse och någon sa att några godisar i påsen är förgiftade och du kan dö, skulle du då äta godiset?En liten skara kan orsaka oerhörd skada i ett samhälle, se bara alla terror dåd i Europa som eskalerat.
Detta är ett krig som pågår både ett andligt men även ett fysiskt, dagligen hör vi om olika terrordåd med rop Allah Akbar.
I Sverige och många länder i väst kryper islams lära in steg för steg i andra ofta fattigare länder med lite beskydd, invaderas ofta byarna. Männen dödas och kvinnorna blir oftast deras sexslavar.Med svärd ska Islam gå fram och överta hela världen och vi måste alla underkasta oss läran.
Finns även en liten del som frivilligt konverterar.

ISIS hör man mycket om i media men de är bara en av hundratals andra.. Mycket av det de gör visar Koranen med flera texters rätta ansikte.
Glöm heller inte att en muslim har rätt att ljuga för Islams spridning.

Dessa individer är själva slavar under en satanisk ideologi från den största bedragaren och lögnaren av dem alla.



Anonym sa...


I'm afraid against Islam, very afraid. God save Sweden an Europe!!!

The Qur'an tells Muslims:-
-"not to make friendship with Jews and Christians" (5:51),
-"kill the disbelievers wherever we find them" (2:191),
-"murder them and treat them harshly" (9:123), -
- fight and slay the Pagans, seize them, beleaguer them, and lie in wait for them in every stratagem" (9:5).
-The Qur'an demands that muslims fight the unbelievers, and promises "If there are twenty amongst you, you will vanquish two hundred: if a hundred, you will vanquish a thousand of them" (8:65).

Please. Awake Europe, awake Sweden.

Anonym sa...

Hoppas det blir någon förändring snart!!!! Dem har ingen respekt för Sverige eller lagarna. Pengar mjökar dem ur staten.

SD RÖSTARE OCH SVENSK! sa...

DEM DUMMA MEDIORNA KOMMER SNART FÅ EN KALL DUSH FÖR SD KOMMER FÅ REGERINGS MAKTEN O VISA DEM ATT DEM HAR FEL O ATT DEM DUMMA ANTI SVENSK A VÄNSTER LIBERAL ATT SD ÄR DET BÄSTA PARTI FÖR SVENSKA FRAMTIDEN OCH STÖRSTA PARTI FÖR SVERIGE O SVENSKA FOLKET