söndag 4 november 2012

En invandrare från Asien har ordet...

Jag fick en kommentar:
Muslimerna måste UT ur Sverige. 
Jag är själv andra generations invandrare från Asien, och anpassning till svenska samhället har alltid varit självklart för oss! 
Men det som händer här i Sverige och övriga Europa är ohållbart. 
Jag mår SÅ dåligt pga muslimerna, araberna, deras aggression. 
I taxin, kiosken, spärren - man möter aggressionen hela, hela tiden.

Vi måste stoppa den muslimska invandringen till Sverige. För våra barnbarns skull.

1 kommentar:

Caroline sa...

Jag tycker det där är en ytterst ignorant kommentar. Att säga att asiater anpassar sig bättre i sverige är en personsak. Själv som svensk anser jag att asiater är trevligare, och lugnare men knappast att dom anpassar sig. De håller sig mest för sig själva och andra asiater anser jag. Sen är det ju såklart olika från person till person. Vilket också är sant till muslimer...alla är inte aggressiva eller inte anpassar sig. Kan däremot hålla med om att vår politik är att "hjälpa" "för många", visst ska vi ha en invandring, men till en gräns var inte kvaliten av landet skadas, dvs brottslighet som ökat pga av hög arbetslöshet mm. Det går ju inte att ta in massa invandrare från krigsländer och sedan inte ha något att göra för dem.